Saturday, June 28, 2008

Promo Resort Bumiputera

Kali ni saya nak nak berkongsi perkara yang lain daripada sebelumnya, tak ada falsafah tersirat, ringan-ringan je.

Judul diberi Promo Resort... tapi saya tak ada saham sikitpun dlm resort tu dan dia orangpun tak mintak saya promokan tapi sekadar nak berkongsi perkara yang baik dan berkenan di HATI tambahan pula nak bantu "orang kita", saya gembira melihat mereka berjaya dalam bisnes. Saya diberitahu oleh pengurusnya, En. Edi yang resort tu milik bekas seorang pegawai tinggi tentera (Dato') dan diusahakan oleh isterinya. Mungkin ada yang memerlukan penginapan yang agak eksklusif dengan bayaran berpatutan di sekitar situ satu masa nanti.

Saya merupakan antara penginap awal resort tersebut yang ketika itu baru seminggu dibuka serentak dengan SUKMA di T'ganu. Setelah jenuh mencari bilik kosong di hotel-hotel 3 star di daerah Dungun akhirnya saya dgn Makngah chek-in di ULEK BEACH RESORT (dlm gambar) berdekatan Hotel UiTM.


Keistimewaan: chalet berkembar dua, designnya gabungan Melayu klasik dan moden, luas dan yg hebatnya ada jacuzzi dlm bilik air. Menghadap Laut China Selatan (di seberang jalan). (Saya sempat merakam pemandangan indah mentari terbit di ufuk timur, Laut Chin Selatan).
Kadar sewa: Pada masa tu RM180++ (kadar promosi)
Contact: www.ulekbeachresort.com , tel. +609-8481100

No comments: