Thursday, August 19, 2010

Bengkel Solat

السلام عليكم ورحمة الله

Sabda Nabi Muhammad. S.A.W;
"صلوا كما رأيتموني أصلي"

Pada 30 - 31 Julai lalu saya dan rakan-rakan di JPIM diberi peluang oleh Allah membimbing para pelajar yang baru menyertai keluarga besar IPG Kampus Temenggong Ibrahim, Johor dalam program Pemantapan Solat. Idea asal program tersebut dicetuskan oleh AJK PERMATA dengan nama Klinik Solat. Selepas itu, atas inisiatif Timbalan Pengarah Akademik (Hj. Sasman)dan kerjasama AJK PERMATA ia menjadi kenyataan.

Tahniah diucapkan kepada rakan-rakan pensyarah dan AJK PERMATA yang terlibat secara langsung bertungkus-lumus menjayakan program tersebut. Syabas kepada para peserta yang setia.

Dilampirkan beberapa foto buat tatapan semua. Kalau sesiapa yang tak rela wajahnya dipaparkan saya mohon maaf dan sila maklumkan untuk saya keluarkan.
/TGyK3iLCvVI/AAAAAAAAAQQ/vYOQXnoZJsQ/s200/DSC_3889.JPG" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5506929131037834578" />

Selamat melunsuri blog kami. Coretan rasa HATI hasil pandangan mata HATI yang ditampilkan seikhlas HATI untuk tatapan saudara yang baik HATI. Diharapkan tiada sesiapa yang tergores HATI jika ada yang menyentuh HATI. Jika silap jangan disimpan di dalam HATI. Ambillah apa yang bermanfaat dan berilah apa yang boleh dimanfaatkan, semoga HATI kita terisi dengan sesuatu yang bererti.

Salam Ta`aruf

My photo
Johor, Malaysia
Bertugas sebagai pendidik sejak 1987 dan akan terus mendidik hingga ke kudrat terakhir, insyaAllah. Kini sebagai pensyarah Jabatan Pendidikan ISlam dan Moral, IPTI, JB. Pendidikan/tarbiah adalah darah daging saya, bukan sekadar kerjaya. Semoga Allah berkati amal dan bakti serta hidup kita.

Kalender Hijri

Waktu Solat

Pengunjung